23 februarie 2010

sunt o geamana adorabila...cateodata

Dar ce e linistea asta? Si de ce stam toti bosumflati asa? A murit cineva? Nu? Atunci sa cante muzica!Dragii mei, stiu ca toti vreti o bucatica din mine!Dar va rog sa va linistiti putin, sa va organizati intre voi. Si sa va asumati ca la mine in viata trebuie sa incapa pe termen lung toti oamenii astia pe care ii vedeti in viata mea de zi cu zi. Ne intelegem toti ca fratii. Dati mana, sa va vad eu.


Dumneavoastra, acolo in spate, va vad mai pirpiriu si mai nefericit. Haideti in fata, sa-mi spuneti mie ce va doare si promit ca o sa ma dau peste cap sa se rezolve. Ce nu pot face eu, dau altora, dar nu va las asa. Haideti sa va tin de mana si sa va dau o farfurie calda cu mancare si o sa vedeti ca alta stare de spirit o sa aveti.Si daca totusi nu o sa reusesc..sigur sigur imi pun mintea la contributie si va dau niste sfaturi si va runc in fata niste vorbe de raman si eu perplex:)

Si acum draga barbatule, stiu ca iti plac pentru ca am cate putin din toate. Sigur, am de toate, dar imi lipseste totusi ceva: lipsa de masura in tot ce fac.Si sa stii ca..exista posibilitatea ca uneori sa par usuratica…dar daca ajungi sa crezi asta..nu ai ce cauta langa mine!!!Si totusi as vrea sa apreciezi ca te las sa iti expui discursul plin de minciuni si vrajeli…dar daca esti convins ca te cred si nu mi-am dat seama de cat de prefacut esti..eu zic sa mai bagi o fisa…la alta fata!

aa.. si knd cheltui … apai cheltui, nu ma incurc. Adica langa mine poti ramane lejer fara bani de intretinere si s-ar putea sa trebuiasca sa mai si vindem un lucru-doua. Dar asta pentru ca de la masa noastra nu lipsesc cele 14 sortimente de branza, somonul afumat si fructele proaspete aduse de prin te miri ce meleaguri indepartate. Nu-ti bate capul, n-ai cum sa ma opresti. Si oricum, si pentru tine le cumpar, de ce imi faci observatie?

Iar cand ma distrez, sa stii ca ma distrez, . Si daca incerci sa ma inchizi intr-un cufar, fie el cat de frumos, s-a zis cu mine. N-o sa mai cant triluri vesele care te incanta atat de tare, si o sa stau cu penele pleostite si ciocul lasat in jos, pana o sa mor. Lasa-ma sa zbor si sa ciripesc si o sa ne fie bine la toti.altfel….crede-ma..pot fii foarte ciufuta si te fac sa iti blestemi zilele singur

Si pentru ca ma fascineaza lucrurile noi ca pe o pupaza tot ce luceste, s-ar putea sa te trezesti foarte des cu mobilele schimbate prin casa intre ele. Stiu ca multora nu le place asta dar eu ma sufoc daca gasesc canapeaua exact unde era si ieri. Imi da o stare de gol interior. Sau s-ar putea sa gasesti acasa un catel nou sau, de ce nu, doi catei noi, care rod tot ce prind si de-aia trebuie sa cumparam mereu lucruri, sa le putem alimenta pofta. Dar numai in cazuri extreme, o data la 3-4 ani adica, o sa trebuiasca, daca esti alaturi de mine, sa pasesti intr-o casa noua. Pentru ca da, cand nu imi mai ajunge adrenalina data de schimbatul mobilei, schimb casa. Si apoi orasul, si apoi tara, si apoi totul inapoi, de la capat.Dar daca esti cumva bolnav sau numai ti se pare, o sa-ti pun de indata comprese. Si apoi o sa ma duc pana la capatul lumii sa iti aduc felul de mancare preferat. Sau orice ai tu nevoie ca sa te simti un pic mai bine. Iti suflu in fund, nu las pe nimeni sa te inoportuneze. Imi iau concediu ca sa pot sa te ingrjiesc mai bine si sa gonesc mustele care ar indrazni sa te bazaie si sa te enerveze. Ma fac luntre si punte sa te inveselesc cu giumbuslucuri care stiu ca-ti plac. Iti umplu camera cu flori proaspete, iti cumpar ziare si fac si masaj la picioare.Asa ca daca ma vrei aproape, o sa ai o viata plina de bucurie si culoare. Dar si cu putin mai multa aventura decat poate ti-ai dori. Dar o data ce ai gustat din stilul meu, cu greu o sa mai vrei altceva. Sunt adorabila.

Draga prietena sau prieteni …sau amatori ..Eu iubesc aventura..niciodata nu mi-au placut lucrurile simple si la indemana…poate iau o decizie buna…din 8….dar daca iti zic ca te ador….asta fac..ptr mine prietenia e ft de pret…Poate iti las impresia ca ,cunosc pe toata lumea..si poate eu o fac…dar ei pe mine..iti zic sigur ca NU!Pe cat par de deschisa pe atat de departe tin oamenii de sufletul meu!

Daca nu te iubesc ..pot fii…. briza nesuferita de la malul marii care ridica nisipul de pe plaja. Te pot face sa strangi ochii si sa nu poti vedea bine ce se intampla in jurul tau!

Daca chiar te urasc…personalitatiile mele multiple colaboreaza pentru a te innebuni!Si o sa imi iasa..pun pariu

Daca te iubesc…(si sincer eu ma indragostesc repede si des…dar le fel de repede si des nu te mai iubesc!)…sunt imprevizibila si iubareata…o sa iti declar iubirea prin 18 000 de feluri dar ti-o voi spune o singura data!Sunt tandra si uneori sunt posesiva..sunt geloasa..si nu e vb numai de tine…e vb de tot ce ma inconjoara!Chiar daca par naiva si iti ascult vrajeala sa stii ca rotitele mele acolo inca se invart!Daca stai mai mult timp langa mine….o sa vezi ceva ft diferit..daca ai fost ceva trecator….tu ai pierdut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu